Iata ce se intampla cu corpul tau cand mananci o salata in fiecare zi

Mancatul unei salate este prezentat ca una dintre cele mai sanatoase alternative atunci cand vine vorba de mancare . Se arata ca unul dintre cele mai remarcabile feluri de mancare din cadrul dietei mediteraneene, desi trebuie mentionat ca proprietatile sale ies in evidenta atunci cand este asezonata cu ulei de masline, otet si un praf de sare.

Aceasta varianta este una dintre cele mai recomandate pentru a ajunge la cantitatea recomandata de legume zilnica indicata de experti, mai ales in cazurile in care nu este tolerat gustul altora mai clasice precum broccoli, spanacul sau smog elvetian.

In teorie, ele sunt constituite ca o alternativa sanatoasa. Pariul pe ele este o optiune buna, mai ales pentru a ucide foamea si a nu arunca alte optiuni precum prajelile sau dulciurile. Daca am avea o salata in fiecare zi? Ce s-ar intampla?

1 Mult mai multe fibre pentru organism: mai putin diabet si obezitate

Consumul zilnic de mult mai multe fibre are un efect foarte pozitiv asupra organismului nostru, deoarece reduce semnificativ riscul de a suferi de boli precum obezitatea sau diabetul de tip 2 pe termen lung. In plus, colesterolul din sange este de asemenea controlat. Prin urmare, consumul lor zilnic ofera beneficii bune pentru sanatate. Daca mizam pe fibre, este convenabil sa adaugam morcov, castraveti sau rosii.

2 Previne imbatranirea si bolile

A consuma salate in fiecare zi inseamna cresterea consumului de legume in fiecare zi, asa ca exista si un consum mai mare de vitamine cheie care au functie antioxidanta, precum A si C. Exista, de asemenea, o mare varietate de fitonutrienti sau compusi naturali ai plantelor care pot ajuta la prevenirea bolilor. Persoanele care mananca salate, de fapt, tind sa aiba niveluri mai mari de vitamine A, B-6, C, EK, precum si de acid folic, magneziu sau potasiu, potrivit unui studiu publicat in Jurnalul Academiei de Nutritie si Dietetica. .

3 Vei avea mai multa tentatie cand vine vorba de gustare

Salatele sunt o modalitate buna de a ne hrani si, de asemenea, de a face dieta, precum si de a ne asigura fibre, dar cu ele nu obtinem suficienti nutrienti pentru o masa standard. Din acest motiv, apare posibilitatea de a ramane flamand si, mai tarziu, de a recurge la alte tipuri de alimente mai putin sanatoase sau de a gusta gustari intre mese pentru a ne multumi. Din acest motiv, este indicat sa apelezi la un alt fel de mancare mai hranitor sau sa le asezonezi cu macronutrienti de baza, precum proteinele slabe, grasimile sanatoase sau carbohidratii pentru ca, pe termen lung, va insemna evitarea recurgerii la alte tipuri de alimente.

4 Vei avea mai multe gaze

„Unii oameni pot experimenta gaz fara sa manance multe salate”

Salatele sunt bune pentru digestie pentru ca organismul le proceseaza fara prea mult efort si, in acelasi timp, curata intestinul . Cu toate acestea, daca le folositi in exces sau le mancati in exces, va pot face sa va simtiti mai umflat sau mai gazos. Salata verde, de exemplu, poate provoca umflarea stomacului deoarece creste volumul de gaz din intestin din cauza fermentatiei sau si din cauza contractiilor cu peretele abdominal.

5 Fii atent: te expui la niveluri crescute de sodiu, grasimi si zahar

Salata este sanatoasa, dar studiul pe care l-am citat mai devreme a aratat, de asemenea, ca consumatorii sai au raportat cantitati mai mari de sodiu, grasimi si zahar din sange . Motivul? Majoritatea au adaugat tot felul de ingrediente calorice ca sosuri pentru a le face mai gustoase. Unele ingrediente precum sosul caesar sunt daunatoare, altele precum branza, nucile sau avocado sunt sanatoase; dar adauga si multe calorii. Uleiul de masline, otetul si sarea, fara indoiala, sunt cele mai recomandate complemente daca ne dorim un preparat sanatos si hipocaloric.

Nu rata
Pe acelasi subiect