Cum poti avea un posterior sexy cu ajutorul exercitiilor pilates!

Daca vrei sa arati perfect, fara sa trebuiasca sa cheltui sume mari de bani pentru abonamentul la sala sau diferite aparate, atunci cel mai bine este sa faci cateva exercitii chiar la tine acasa. Creeaza-ti propriul program fitness, respecta-l de cateva ori pe saptamana si vei vedea cum in scurt timp vei arata fabulos.

Noi iti spunem cum poti avea un posterior sexy cu ajutorul exercitiilor pilates.

Exercitiul 1

Stai pe podea, sprijinita in bratul si piciorul stang, in timp ce bratul drept este deasupra capului, iar piciorul drept se sprijina de cel stang, fara a avea contact cu solul. Indoaie si coboara bratul drept in timp ce ridici si indoi piciorul drept. Fa cate 3 serii a 15 repetari, apoi schimba si pe partea cealalta.

Exercitiul 2

Stai sprijinita in palme si genunchi. Din aceasta pozitie ridica mana stanga spre fata, ca si cum te-ai intinde sa apuci ceva, iar in acelasi timp intinde si piciorul drept in spate. Urmatorul exercitiu este cu bratul drept si piciorul stang, si tot asa. Nu uita sa stai incordata pentru cele mai bune rezultate. Sunt necesare 3 serii a cate 20 de repetari.

Exercitiul 3

Stai culcata pe spate, bratele pe langa corp, picioarele usor flexate. Intinzi unul dintre picioare si il ridici la unghi de 45 de grade fata de trunchiul tau, apoi il lasi usor jos, fara sa atingi insa podeaua. Repeti de 20 de ori, apoi schimbi piciorul.

Exercitiul 4

Stai pe o parte, pe podea, cu picioarele usor indoite. Piciorul care sta deasupra va trebui ridicat si coborat cu miscari controlate. Repeta exercitiul de 20 de ori, apoi schimba piciorul.