Oana Roman, probleme in luna de miere!

Oana Roman a plecat imediat dupa nunta, alaturi de sotul ei, in Santorini, Grecia. Din pacate, un lucru minor era cat pe ce sa le strice celor doi porumbei toata vacanta.

„Ne-am intalnit cu niste prieteni, romani si am decis sa inchiriem impreuna o masina si sa plecam sa vizitam insula. Am vorbt la o firma de inchirieri si am cerut o masina de teren.

Era dupa amiaza si ne-au spus ca, la acea ora, nu au disponibila decat o singura masina. Am acceptat. Peste o ora am primit-o…. era cam rabla insa… na, nu am avut de ales, asa ca zis „OK”.

E adevarat, cand ne-au vazut dezamagirea, cei de la firma de inchirieri ne-au asigurat ca a doua zi vom primi o masina mai noua. Ne-am imbarcat si am plecat fericiti sa vizitam orasul vechi. Am ajuns, am parcat si am luat-o la pas.

Pur si simplu, masina nu mai voia sa intre in viteze. N-a fost chip sa o clintim din locul in care o lasasem, decat impinsa. Asa ca va dati seama cum ne-a stat noua, in luna de miere, sa impingem la masina…

Noroc cu managerul hotelului in care eram cazati, o romanca absolut fabuloasa si de o eficienta incredibila. Am sunat-o, i-am explicat ce am patit cu firma de inchiriere a masinii – pe care noi am ales-o, tin sa precizez :).

A venit imediat cineva de la hotel sa ne ia si au transmis celor de la firma sa vina sa ridice rabla si sa ne dea banii inapoi. Lucru care s-a intamplat instant. Tot acest manager de la hotelul la care am fost cazati prin intermediu Christian Tour a vorbit pe loc la o alta agentie de inchiriat masini care ne-au adus rapid o masina nou-nouta”, a declarat Oana Roman Elisei pentru WOWbiz.