Ce sa nu mananci daca vrei sa-ti mentii sanatatea!

Din cauza stilului de viata tot mai alert, ajungem sa luam decizii neinspirate in ceea ce priveste mancare, lucru care ne poate afecta, in timp, sanatatea. Noi iti dam cateva sfaturi si iti spunem de ce sa te feresti daca vrei sa iti mentii silueta si sanatatea de fier.

Cartofii prajiti

Trebuie sa te feresti pe cat de mult posibil de cartofii prajiti, deoarece acestia sunt foarte daunatori. In general, alimentele gatite intr-o cantitate mare de ulei nu sunt sanatoase, iar din aceasta categorie fac parte si cartofii pai. Alege mai bine cartofii natur, copti sau piure, deoarece sunt mult mai sanatosi.

Gogosi

Oricat de mult ne-ar placea glazutare sau cu zahar vanilat deasupra, gogosile sunt un pericol atat pentru silueta noastra, dar mai ales pentru sanatate. Combinatia de faina, zahar si ulei afecteaza grav organismul si il predispune la boli precum diabetul sau probleme digestive.

Cereale

Nutritionistii ne indeamna sa consumam la micul dejun cereale integrale pentru a ne mentine silueta si pentru a oferi organismului nutrientii necesari inca de la primele ore ale diminetii. Trebuie insa sa stii sa faci diferenta intre cerealele “rele” si cele “bune”.

Majoritatea cerealelor care se gasesc in coment, si in special cele cu arome fructate sau ciocolata, au mari adaosuri de zahar si chiar conservanti. Daca viitoare, cand esti la cumparaturi, citeste cu atentie eticheta produsului pe care il cumperi de obicei, deoarece de cele mai multe ori nu este chiar sanatos.

Sucuri carbogazoase

 Chiar daca ne sunt pe plac, sucurile carbogazoase duc in timp la obezitate si la alte probleme serioase de sanatate. Gustul dulce este obtinut prin folosirea unei cantitati foarte mare de zahar (in 2 litri de suc sunt aproximativ 35 de lingurite de zahar). In plus, cercetatorii au demonstrat ca aceste bauturi, consumate frecvent, au acelasi efect daunator asupra ficatului precum alcoolul.