Categories
Lifestyle

9 ACTIVITATI CONFORTABILE LA DOMICILIU PENTRU A-TI INCALZI INIMA IN ACEASTA IARNA

Iarna este aici si este timpul pentru igiena . Ce e asta, intrebi? Este un concept danez care se refera la o calitate a multumirii si a confortului – si avand in vedere cat de bine se claseaza danezii in ceea ce priveste fericirea generala, ar putea fi pe ceva. Ei guverneaza atunci cand vine vorba de activitati vesele in casele de vacanta.

Cum poti cultiva acest sentiment de confort confortabil? Iata opt activitati confortabile la domiciliu pentru a va incalzi inima in aceasta iarna.

1. TRICOTEAZA O PALARIE

Tricotatul este activitatea de iarna perfecta pe care o puteti face acasa – si, cand terminati, aveti ceva care sa va ajute sa va pastrati toastul. In plus, in timpul sarbatorilor, este posibil sa aveti nevoie de un cadou, dar sa nu aveti bani.

De ce sa nu va invatati cum sa tricotati o palarie cu ajutorul internetului? Daca aveti o ruda cu pasiune pentru purl-two, conectati-va prin Zoom si lasati-i sa va arate corzile.

2. BEA O CACAO FIERBINTE

A face cacao fierbinte este printre cele mai confortabile activitati vesele pe care le poti face in casele de vacanta. Cu toate acestea, cine spune ca trebuie sa deschideti un pachet care contine aditivi?

Aflati cum sa faceti cacao autentic de la zero – experimentati diverse retete, adaugand idei unice pana cand va perfectionati amestecul. Decizi daca vrei sa adaugi mini-marshmallows, frisca sau ambele.

3. TESTATI O RETETA NOUA DE COOKIE-URI

Acum, ca ai cana la indemana, ai nevoie de o gustare pentru a merge cu libatia ta confortabila de iarna. Intrucat aveti mai mult timp in interior si functionarea cuptorului va mentine toasty, cookie-urile fac tratamentul ideal.

A ramane in interior nu inseamna ca nu-ti poti lasa pofta de ratacire prin imaginatie. Deveniti global la coacere in acest an – incercati diverse retete de cookie-uri din intreaga lume si savurati un gust de thailandez cu ceaiul dvs.

4. FA-TI TIMP PENTRU MEDITATIE

Cine a spus ca ai nevoie de un studio de yoga pentru a simti zenul? Casa ta este locul perfect pentru relaxare si intinerire cu o meditatie zilnica – si tot ce trebuie sa incepi este tu insuti si un loc linistit unde sa stai. Incepeti-va dimineata cu o meditatie motivanta de cinci minute, luati o perioada de reflectie in pauza de pranz in timp ce lucrati de acasa sau relaxati-va inainte de culcare, cu o respiratie profunda, intindere si o meditatie de recunostinta. Nu numai ca atentia va face mai fericit, dar va poate ajuta sa va mentineti motivati pentru orice obiective pe care va concentrati.

5. CITITI O CARTE BUNA

Ah, bucuria de a citi. Exista ceva mai bun decat o dupa-amiaza intreaga pentru a va rasfata cu un roman suculent ?

Daca nu sunteti sigur ce sa cititi? Va puteti conecta cu altii printr-un club de carte online si puteti incerca recomandarile lor pentru dimensiune. Cautati-le pe cele adaptate genurilor care va plac cel mai mult.

6. STAPANESTE O NOUA POZITIE DE YOGA

Exercitiile fizice raman esentiale pentru sanatatea ta, desi s-ar putea sa te simti mai putin energic decat in   timpul verii. Puteti practica yoga oricand si aproape oriunde pentru un antrenament minte-corp si relaxare .

Daca sunteti un student avansat, faceti din acesta anul in care abordati o pozitie dificila de echilibrare. Daca sunteti nou, folositi timpurile mai lente pentru a va usura corpul in diferite asane si pentru a explora modul in care functioneaza fiziologia dvs.

Va rugam sa nu fortati niciodata o intindere – ligamentele si tendoanele tuturor prezinta usoare variatii de lungime, iar formarea oaselor va poate limita gradul de rotatie a soldului. O parte din frumusetea practicii este sa-ti asculti corpul si sa fii in ton cu el – foloseste acest timp pentru a intra pe YouTube si a cauta modificari care functioneaza pentru tine.

7. RASFATATI-VA INTR-O NOAPTE DE SPA LA DOMICILIU

Rasfatul spa a fost odinioara un privilegiu de lux, dar amenintarea persistenta a COVID-19 il face prea periculos pentru unii – si a fost intotdeauna dincolo de preturile altora. De ce sa nu recreezi experienta acasa la preturi ieftine?

Utilizati tigai de gunoi curate pentru pisici din magazinul dvs. local de dolari pentru a va inmuia picioarele inainte de pedichiura. Aflati cum sa faceti un masaj – luati o lectie cu partenerul dvs., astfel incat sa puteti schimba locurile. Creati creme de corp pentru stingerea cu putin ulei de cocos si parfumurile dvs. esentiale preferate.

8. SCRIE O SCRISOARE UNUI VECHI PRIETEN

Arta de moda veche a scrisului de scrisori a mers oarecum pe calea dodo-ului. Il poti ajuta sa-l reinvii scotand papetaria si transformandu-l in activitatea de iarna ideala la domiciliu.

Daca nu stiti cui sa scrieti? Carantinele COVID-19 au multi oameni care cauta prieteni – va puteti conecta cu un nou prieten. Daca aveti un spirit plin de compasiune, puteti sa le scrieti detinutilor, dintre care multi se simt franati de fiecare data cand soseste un e-mail si nu le aud numele.

9.OFERA-TE VOLUNTAR INTR-O BUCATARIE CU SUPA

Desi aceasta sugestie ar putea sa nu intre din punct de vedere tehnic in categoria activitati la domiciliu, aceasta va va face mult mai recunoscator pentru ceea ce aveti. Voluntariatul intr-o bucatarie cu supa ofera o perspectiva foarte necesara daca evenimentele din 2020 te fac sa te simti mai deprimat decat Eeyore din ,,Winnie the Pooh”.

Incercati sa evitati sa va inscrieti pentru un spatiu de voluntariat in sarbatori precum Craciunul – multe organizatii obtin ajutoare in astfel de zile. In schimb, alegeti o zi de saptamana sau sambata dupa-amiaza. Grupurile au inca nevoie de oameni care sa gateasca, sa treaca si sa stea cu patronii, dar vad ca mai putini oameni ridica mainile in aceste vremuri.