Categories
Sanatate

5 alimente care reduc riscul cancerului de colon

Cand vine vorba de protectie impotriva cancerului de colon , ceea ce mananci este foarte important.

Puteti reduce riscul de cancer de colon cancer prin consumul de cinci tipuri de produse alimentare, spune un expert. Acestea includ: legume; cereale integrale; leguminoase; nuci si seminte; si fructe bogate in fibre.

,,Legumele contin substante nutritive care previn cancerul, numite carotenoide si flavonoide”, a spus Amy Rosenfeld, coordonatorul programului de sanatate comunitara, educatie si informare si dietetician inregistrat la Centrul pentru o viata sanatoasa din Spitalul Northern Westchester, din Mount Kisco, NY

,,Legumele au un continut ridicat de fibre , imbogatind scaunele si limitand cantitatea de timp petrecut in colon, reducand riscul de cancer colorectal “, a adaugat ea.

La fiecare masa, ar trebui sa incercati sa va acoperiti jumatate din farfurie cu legume colorate si care poate include legume congelate, care sunt accesibile si gata de consum, a spus Rosenfeld.

Alimentele din cereale integrale au un nivel ridicat de fibre. Cand cumparati produse pentru paine si cereale, selectati-le mai intai pe cele care listeaza ingredientele din cereale integrale.

,,Incercati sa inlocuiti boabe albe – cum ar fi orezul alb – cu cereale integrale sau amestecarea celor doua impreuna a manca trei portii, sau aproximativ trei uncii de cereale integrale pe zi, nu va creste numai din fibre, dar , de asemenea , B. Vitamine si importante minerale , cum ar ca fier, zinc, cupru si magneziu “, a spus Rosenfeld.

Exemple de produse din cereale integrale includ painea integrala, orz, ovaz, quinoa, hrisca, porumb , orez brun si orez salbatic.

Leguminoasele au multe fibre si va ajuta sa va mentineti tractul digestiv sanatos. “Prin consumul regulat de fasole si linte, va reduceti riscul de polipi de colon cancerosi (cresteri mici)”, a spus Rosenfeld. ,,Incercati sa inlocuiti fasole sau linte cu carne de doua ori pe saptamana sau sa reduceti carnea in retete si adaugati leguminoase.”

Puneti fasole bleumarin, naut, fasole, fasole, linte, fasole lima, fasole neagra si fasole cannellini pe lista dvs. de alimente, a sugerat ea.

Urmatoarea categorie este nucile si semintele, care ,,sunt alimentele perfecte”, potrivit lui Rosenfeld. “Fibrele lor, grasimile sanatoase, fitochimicalele si antioxidantii au toate proprietati de combatere a cancerului . Incercati sa gustati nuci sau seminte in loc de chipsuri sau covrigi. Unturile naturale de nuci si seminte fac o baie minunata pentru fructele dvs. preferate. Amestecati seminte de in macinate sau seminte de chia in fulgi de ovaz. “

De asemenea, este important sa includeti in dieta fructe bogate in fibre proaspete sau congelate , a spus ea intr-un comunicat de presa al spitalului.

,,Mananca curcubeul cand vine vorba de fructe”, a recomandat Rosenfeld. “Incercati sa mancati una sau doua cani de fructe in fiecare zi si amestecati culorile. Fiecare fruct de culoare are o combinatie unica de substante nutritive cu proprietati de combatere a cancerului . Fructele au si fibre, vitamine si minerale , iar dulceata sa naturala va ajuta sa rezistati rafinat trateaza zahar fara beneficii nutritionale.